english | deutsch | polski | français | espanol | ||||
|
||||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
|
|||
|
Marketingové centrum puzzleDatabáze marketingových znalostí obsahuje hodnotné informace, jak nabízet a prodat reklamní puzzle svým klientům, jakou přidanou hodnotu mohou reklamní puzzle nabídnout. Puzzle pro reklamuotázka: Jsme reklamní agentura. Jak máme nabízet puzzle našim klientům? odpověď: Můžete je nabízet jako samostatný typ propagačního předmětu a nebo je zakomponovat do komplexní marketingové akce:
otázka: Jaké výhody nabízí použití puzzle jako reklamního média? odpověď: Puzzle si získalo své místo jako jeden z prostředků marketingové komunikace. Pro advergaming, česky reklama hrou, je puzzle přímo ideálním prostředkem. Puzzle advergaming je vynikající nástroj pro branding, budovaní a posilování obchodní značky. Při skládání puzzle si hráč zábavnou formou fixuje obchodní značku. otázka: Jakým způsobem připravit grafický návrh puzzle? odpověď: Dodaný grafický podklad musí odpovídat podmínkám pro sazbu. Klíčovým motivem by měl být symbol charakterizující propagovaný brand. Ať již přímo grafická podoba loga nebo charakteristický výrobek v atraktivní designové kompozici. Nedoporučujeme více než dvě dominanty v kompozici, textu použijte také co nejméně.
V případě vašeho zájmu o tisk nebo prodej puzzle, kontaktujte Vladimíra Proroka. |
|||
|