Marketingové centrum puzzle
Databáze marketingových znalostí obsahuje hodnotné informace, jak nabízet a prodat reklamní puzzle svým klientům, jakou přidanou hodnotu mohou reklamní puzzle nabídnout.
Puzzle pro reklamu
otázka: Jsme reklamní agentura. Jak máme nabízet puzzle našim klientům?
odpověď: Můžete je nabízet jako samostatný typ propagačního předmětu a nebo je zakomponovat do komplexní marketingové akce:
- dárek ve spotřebitelských soutěžích
- dárek při nákupu výrobků nebo odběru služeb
- při příležitosti výročí založení firmy
- při oslavách nového roku (novoročenky)
- dárek pro zaměstnance
otázka: Jaké výhody nabízí použití puzzle jako reklamního média?
odpověď: Puzzle si získalo své místo jako jeden z prostředků marketingové komunikace. Pro advergaming, česky reklama hrou, je puzzle přímo ideálním prostředkem. Puzzle advergaming je vynikající nástroj pro branding, budovaní a posilování obchodní značky. Při skládání puzzle si hráč zábavnou formou fixuje obchodní značku.
otázka: Jakým způsobem připravit grafický návrh puzzle?
odpověď: Dodaný grafický podklad musí odpovídat podmínkám pro sazbu. Klíčovým motivem by měl být symbol charakterizující propagovaný brand. Ať již přímo grafická podoba loga nebo charakteristický výrobek v atraktivní designové kompozici. Nedoporučujeme více než dvě dominanty v kompozici, textu použijte také co nejméně.
V případě vašeho zájmu o tisk nebo prodej puzzle, kontaktujte Vladimíra Proroka.
E-mail: puzzle@elli.cz, tel. +420 603 179 766.

|